2019. május 31., péntek

13. fejezet - Emberrablás

Malia Dobrev.
- Mi az, hogy nem akarod a babát? Te voltál a legboldogabb, amikor megtudtad hogy anya leszel megint.
- Hibáztam, Matt. 5 éve nem kellett volna vissza jönnöm hozzád. Nem vagyok itt boldog, és ne haragudj, de nem mehetek hozzád, megint. Nem házasodhatok össze olyan emberrel, akit nem szerelemmel szeretek.
- Miért akkor kit szeretsz? Még mindig azt a barmot?
- Igen, a lányom valódi apját szeretem. Matt aranyos pasi vagy, de nem köthetem össze veled újra az életemet.
- Már pedig hozzám jössz, vagy a lányodat nem látod soha többet-erre azonban nem számítottam. Kellett volna, mert már egyszer ezzel fenyegetett meg, de nem tudom mi tévő legyek. Hívjam fel Danielt, és mondjam el neki, hogy nem megyek hozzá Matt-hez és nem akarom már ezt a babát? De nem tehetem tönkre az ő kapcsolatát Emilivel, mert tudom, hogy vissza ment hozzá. Hisz én elhagytam, és nem tudom azok után hogy képes még szeretni? Hogy képes rám nézni, és azt mondani; Szeretlek!? Nem tudom, de ebből látszik, hogy ő igazán szeret. Megvártam míg Matt elment dolgozni, és fogtam magamat elmentem Danielhez, hogy beszéljek vele. Nem tudom jő ötlet e, de beszélni akarok vele. El akarok mondani neki mindent, azt amire jutottam, a döntésemet.Hála az égnek kint a ház előtt találkoztunk.
- Szia, de jó hogy látlak!-mondtam neki mosolyogva, majd ő szintén mosolygott.
- Szia, én is de örülök, hogy látlak. Miért jöttél, baj van a lányunkkal?
- Nem, hála istennek nincs vele semmi gond. Én rólam akarok beszélni. Döntöttem Daniel, elhagyom Mattat. Veled és a lányommal akarok élni. Bár tudom, hogy ezzel Emilit ismét kirúgod, de nem érdekel. Csak te érdekelsz, és az hogy mi van a lányunkkal. Hozzád akarok menni.
- Malia, hidd el most tettél a világ legboldogabb férfiává. Ha kell most rögtön elveszlek, és a lányunkkal most azonnal költözz hozzám.
- Rendben. Hazamegyek össze pakolom az összes holminkat és jövünk-csókkal köszöntünk el egymástól, majd ő felment a lakásába. Én még nem tudtam menni, mert Rebekah hívott, a lányom már toporzékol, hogy hol van az anyja. Letettem a telefont és elindultam haza. Azonban a hátam mögött egy alak befogta a számat és elkábított. Nem emlékszem semmire, sőt azt sem tudom, hogy hol tértem magamhoz.
Daniel Somerhalder.
Annyira boldog vagyok, hogy a nő, akiért bolondulok és a lányom hozzám költözik. Csak azt nem tudom Emili hol van, hogy közöljem vele kívül tágasabb. Nem szeretem, sosem szerettem. Majd szépen neki álltam pakolni a cuccait. Elkezdtem a fürdőben, ahol a kis dolgait pakoltam bele egy kis táskába. Azonban amit találtam, nagyon meglepett. Egy gyönyörű két csíkos pozitív terhességi tesztet. Az is lehet hogy tévedett, mert ezeknek a teszteknek a pontossága 99%. Mert ha tényleg babát vár, az csakis az enyém lehet. Mert én barom, lefeküdtem vele egyszer, és méghozzá körülbelül egy két hete. Malianak nem szabad ezt megtudnia, mert akkor vissza megy Matt-hez, a lányunkkal együtt. És én azt nem bírnám ki megint. Más karjaiban látni a nőt akit tiszta szívemből szeretek. A lányom másnak mondja azt hogy apa. Én beleőrülnék a tudatba. A pakolás után érkezett meg a húgom.
- Szia.-nyitottam ajtót neki.
- Szia. Héj minden rendben van?
- Persze, minden rendben. Most pakolom össze Emili cuccait, hogy minél előbb eltűnjön innen. Viszont Maliat nem érem el, akár mennyire hívogatom.
- És akkor mit akarsz most csinálni?
- Nem tudom, azt viszont igen hogy kinél kell keresnem.
- Úgy érted Matt?
- Igen. Lehet megint elrabolta, vagy bántotta.- ezzel a lendülettel elindultunk Maliek lakására.
Becsengettem, és az a barom nyitott ajtót.
- Hol van Malia?
- Mit érdekel az téged?
- Matt, azt kérdezte hol van Malia-szólalt meg a húgom.
- Candice, szerintem neked aztán végképp nincs hozzá közöd. Takarodjatok el innen!
- Tudod te barom, nem érjük el, és hiába hívjuk, nem veszi fel. Egyszerűen nem találjuk! Felfogod, vagy verjem be a képed?
- Nyugi, itt nincs az biztos.
- Akkor hol lehet?
- Nem tudom, de őszintén? Nem is érdekel, mert amióta megcsal veled, már nem érdekel mit tesz.-majd fellöktem, és a húgommal együtt ott hagytuk. Hol lehet?
Malia Dobrev.
Arra tértem magamhoz, hogy Emili áll előttem. Mit akarhat tőlem? Annyira elegem van már, ebből. A lányomat akarom, és végre befejezem ezt az egészet. 
- Nocsak a királylány felébredt?
- Mit akarsz tőlem? Engedj el, a lányomnak szüksége van rám.
- Mármint neki?-mutatott a lányomra, aki egy matracon aludt, előttem.
- Caroline! Azonnal engedj el!
- Nem! Ha kell itt fogtok meghalni.- majd itt hagyott minket, én pedig akárhogy kiabáltam a lányomnak, nem ébredt fel. Istenem segíts, bárcsak Daniel itt lenne. Nem halhatunk meg itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése