2016. augusztus 14., vasárnap

12. fejezet - A veszélyeztetett terhesség

Malia Dobrev.
A fájdalom, amit éreztem nagyon szúrt. Nem tudom, hogy mi történhetett az után, mert minden elsötétült és filmszakadás. Mikor magahoz tértem a kórházban, mellettem Candice és Matt ült a széken. A lányom pedig a kanapén aludt. Mikor kinyitottam a szememet, Candice-t láttam meg először. Kicsit felemelkedtem az ágyon és felültem.
- Hé, maradj úgy ahogy vagy. Árthat a babának-mondta Candice, mire Matt is ide jött.
- Hogy érzed magadat?
- Rosszul. Mi történt?-kérdezősködtem.
- Miután ellöktek, te elestél és vérezni kezdtél. Majd elvesztetted az eszméletedet, és hívtam a mentőket, akik tegnap éjszaka behoztak.
- De mi van a babámmal?-kezdett könnybe lábadni a szemem.
- Malia, veszélyeztetett terhes vagy. Bármikor elveszítheted a gyereket.
- Nem, az nem lehet. Akarom őt, már most nagyon szeretem.
- Ezt elhiszem, és ne aggódj, megfog születni-nyugtatott meg Matt. Majd lefeküdtem és egy kicsit pihentem, ami rám fért. Nem akarom ezt a gyereket elveszíteni, mert abba belehalok.
Daniel Somerhalder.
Arra ébredtem fel, hogy csörög a mobilom. Benne a húgommal, Candice-vel. Nem tudom mit akarhat ilyen korán. Fél álmomban fel vettem, és beleszóltam.
- Tessék Candice? Milyen halaszthatatlan dolog van reggel 7 órakor?
- Malia kórházban van, Daniel!-erre azonban egyből kipattantam az ágyból és elkezdtem öltözködni, közben kihangosítottam a húgomat.
- Tessék? Mi történt?
- Gyere ide, a központi kórházban van. Elmondok mindent. És ne aggódj, Matt most nincs itt, csak a lányod és én.
- Azonnal indulok!-majd felöltözködtem, fel vettem a cipőmet és megkerestem a kocsi kulcsot. Bezártam a lakást, és amilyen gyorsan csak lehetett, siettem a kórházba. Közben bele sem gondoltam, hogy akár elveszíthetem azt a nőt, akit tiszta szívemből szeretek. Annyira de annyira aggódom érte, hogy az már fáj. Fáj, hogy így kell látnom majd. De Candice nagyon remélem elmond mindent, mi is volt az után, hogy eljött a lakásomból. Odaértem a kórházhoz, ahol már Candice várt engem.
- Húgi, mi történt?-mentem oda hozzá, közben pedig átöleltem.
- Tegnap miután eljött tőled, összefutottunk. Majd egy nő neki ment, akinek nem láttuk az arcát, és fellökte. Elkezdett véreznzi, majd elvesztette az eszméletét. Behozattam a mentőkkel a kórázba, ahol az orvos elmondtam hogy veszélyeztetett terhes.
- Vagyis bármilyen apróságon elveszítheti a babát.
- Pontosan. Ezért kell most mellette lenned. Ne aggódj, Matt elment haza, Caroline meg itt lesz velem, a nénikéjével. Jó helyen lesz, ne aggódj.
- Köszönöm-majd adtam egy puszit a homlokára, és beviharoztam. Megkerestem azt a kórtermet, ahol Malia fekszik. Bekopogtam, majd bementem.
- Tessék, szabad gyere csak Candice.
- A húgom most oda kint van a lányunkkal.-szólaltam meg.
- Te mit keresel itt? Matt bármikor vissza jöhet.-nézett rám.
- Ne aggódj, nem fog jönni. Candice pedig kint van Caroline-nal a kis játsszótéren. Aggódom érted. Candice elmondta, hogy veszélyeztetett terhes vagy, és hogy bármilyen apróság miatt elvesztheted a babát.
- Igen, így van. És nem tudom, bár tiéd lenne ez a gyerek. Úgy ahogyan Caroline is, mert akkor jobban akarnám őt. De itt az a baj, hogy ez a gyerek Matt-het fog közni örök életemre. Jobban szeretném, ha ez a baba meghalna.
- Ne mondj ilyet, hiszen mégis csak a saját gyereked, Malia.
- Eddig úgy éreztem, hogy ez a baba mindent megfog oldani, de nem. Ő csak Matt-hez fog engem kötni.
- És mit akarsz tenni?
- Nem akarom megölni, majd jön magától minden.
- A lényeget ne felejtsd el. Szeretlek Malia.
- Én is szeretlek Daniel-mondtam, és a karjaimba vettem. Olyan jó érzés volt ismét átölelni őt.
Malia Dobrev.
Amiket Daniel-nek mondtam a babával kapcsolatban, igazak. Először úgy voltam vele, hogy lesz még egy kisbabám, aki mindent megfog oldani, de nem. Itt ha most elvetetem a babát, Matt rájön, hogy nem is szeretem. De nem tudom mi legyen. Ő itt, akit a hasamban hordok, Matt-hez fog kötni. Szeretem ezt a babát, de nem akarok örök életemre Matt-hez kötődni. Valahogyan nem így kellene lennie. Eddig boldog voltam, hogy itt élek, Danieltől messze, de csakis a lányom érdekét néztem. Hiszen szüksége volt az anyjára. És még nagyon sokáig szüksége lesz rám. Nem tudtam volna megbocsájtani magamnak, hogy ha hagyom a lányomat anya nélkül felnőni, és helyette inkább a saját boldogságomat választom. Meg kell tartanom a babát, és hozzá kell mennem Matt-hez. Nincs mese, itt a lányom élete és sorsa függött és még mindig függ, attól, hogy én hogyan döntök. De legszívesebben elmennék innen vele együtt. Később már hála istennek az orvos kiengedett, szóval hazamehettem. Mikor hazaértem, Matt már készen volt a vacsorával.
- Szia, miért nem szóltál, hogy menjek érted?-kérdezősködött.
- Szia. Azért mert van egy telefonom amin tudok taxit hívni. Nem kell nekem személyes sofőr. Tudok gyalogolni is meg taxizni is.
- Megértettem. Kész a vacsora.
- Rendben, megyek rendbe teszem magamat és jövök-mondtam majd elmentem lezuhanyozni és felöltözni. Kicsit kisminkeltem magamat és a hajamat is megcsináltam. Lementem a konyhába ahol már Matt nagyon készülődött.
- Beszélhetnénk?-kérdeztem tőle.
- Persze-mondta majd leült.
- Nem tudom beszéltél e az orvosssal, de ha nem akkor elmondom én, mi történt.
- De tudom mi történt, sőt Candice mindent elmondott, és az orvos is. A 12. hétben vagy, és bármikor elveszítheted a babát, addig ameddig nem lépsz át a 4. hónapba. De nézd, én melletted leszek, vigyázok rád és a lányodra is.
- Matt én nem akarom ezt a babát!

Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése