2015. október 30., péntek

6. fejezet - A meglepetések néha rosszak

Malia Dobrev.
- Szóval, mit keresel te itt?
- Hozzád jöttem, ugyanis nagyon hiányoztál.
- Na jó, megkérlek, hogy takarodj innen. 
- Nem, mert nagyon dühös vagyok az miatt, hogy elváltál tőlem.
- Ugye nem gondoltad komolyan, hogy azok után, ami történt, még veled maradok?
- Kivel élsz itt?
- Egyedül lakom itt. Most pedig menj innen!- majd rácsaptam az ajtót, és kénytelen volt elmenni. Nem akarom, hogy Daniel felidegesítse magát ez miatt, ezért nem fogom neki elmondani. Bementem a konyhába és neki álltam csinálni az ebédet. A mai ebéd különleges, mert Daniel kedvencét főzöm. Mikor kész lettem vele, elmentem és lezuhanyoztam, majd neki álltam takarítani a szobánkat. Viszont azóta, hogy tudom, hogy gyereket várok, méghozzá Danieltől, nagyon izgulok, mert szeretném neki minél előbb elmondani neki. Amire hazajött, én készen lettem a a hálószobával. 
- Kicsim.- köszönt, majd odarohantam hozzá, és megöleltem majd megcsókoltam.
- Sziaa. Hogy érzed magad?
- Jól vagyok, kicsim köszönöm. De inkább azt mond el, te hogy vagy?
- Én jól, vagyis remekül, egy jó hírrel együtt.
- Mi az a jó hír?
- Gyerekünk lesz.
- Tessék. Komolyan mondod?
- Igen, ma végeztem el a tesztet, ami kimutatta, hogy gyereket várok tőled.
- Ennek annyira örülök. Most boldoggá tettél és hidd el, ez a kicsi jelenti a számunkra a kis kaput, a boldogság felé.
- Én is boldog vagyok. Szeretlek.
- Én is szeretlek.- ezek után pedig a napaliba mentünk és megnéztünk egy romantikus filmet. Nagyon boldog vagyok, amikor vele nézhetek filmet, vele tölthetem el az időmet. Nagyon remélem, hogy ezt senki nem fogja tönkre tenni. De úgy látszik, hogy ezt elkiabáltam. Csengettek, és most Daniel nyitotta ki, én pedig a háta mögött voltam. Mikor kinyitotta az ajtót, ismét Matt volt előttünk.
- Te meg mit keresel itt?
- Nem, te mit keresel itt? Idehívtad?
- Nem, nem hívtam ide. De jobb lenne ha megint elmennél innen. 
- Mi, megint?
- Igen, itt volt délelőtt is, de nem akartam mondani, hogy ne legyél ideges.
- Neked nem a terhes feleségednél kellene lenned?
- Hogy hol?- kérdeztem meg lepetten.
- Nem Emili nem terhes, sőt már szakítottunk is.
- Bocsánat, nem tudtam. Most pedig Malia, velem jössz.
- Nem nem megyek sehova veled.- majd Daniel rácsapta az ajtót, és én felrohantam a szobánkba, és Daniel is jött. Nem volt kedvem beszélgetni, ezért én lefeküdtem aludni, és ameddig elaludtam ő megvárta. 


Daniel Somerhalder .
Megvártam, amíg elalszik és elmentem Emilihez, hogy tisztázzam a dolgokat vele. Mikor odaértem, nem volt könnyű vele szemben állni.
- Szia, Emili. Beszélnünk kell.
- Miért kellene veled beszélnem?
- Mert elegem van abból, hogy már nem tudod elfogadni azt, hogy nem szeretlek téged.
- Hát akkor sokáig járhatsz a nyakamra, mert sosem fogom elfogadni, hogy szakítottál velem. Akartál még valamit ezen kívül?
- Nem semmit, úgyhogy inkább én megyek is.- majd otthagytam és kiviharoztam a házból, egyenesen a kocsimba ültem és hazáig meg sem álltam. 
Hazaértem és egyből lezuhanyoztam. Közben rengeteg dolog járt a fejemben, majd lefeküdtem én is aludni Malia mellé. Sosem fogom engedni, hogy az a barom még egyszer csak egy újjal is hozzá merjen érni!

3 megjegyzés:

  1. Félek, hogy Matt és Emili belefog pofázni a boldogságukba :( De, ha nem tennék akkor túl boldog lenne minden és tudom, hogy Malia és Daniel szerelme mindent túl él :)
    Így hajnali 1 óra tájékán ennyire futottam, de még elmondom fantasztikus rész lett és már a következőre várok *-*

    VálaszTörlés
  2. Te aztán tudod hogyan készísd ki az embert! Mindig elolvasom és már nem tudok várni az új részig. :) Nagyon jó történetet találtál ki. Matt engem már nagyon idegesít és még csak a sztori elején vagyunk. Nagyon várom a kövit! :) (Az első mondatot jó szándékkal írtam, csak hogy félreértés ne legyen :) )

    VálaszTörlés
  3. Koszonom szepen mind kettotoknek!😊 hamarosan, lehet mar ma uj resszel bovul a sztori:)

    VálaszTörlés