2015. október 9., péntek

1. fejezet - A csalódás

Malia Dobrev.
A mai reggelem is úgy telt, mint a többi. Nem volt kedvem ma reggel kikelni az ágyból, de hát muszáj volt. Lementem a konyhába, és neki álltam reggelit készíteni. Tojás rántotta és tea, a kedvencem. Én most egy ideig nem dolgozom, mivel szabadságon vagyok, ezért csak Matt tartja a frontot. Próbálok nem gondolni rá, de nincs értelme, hiszen ő is házas, pont mint én. Én választottam ezt az életet, hát akkor élnem is kell. Matt még nem kelt fel, ezért a reggelivel siettem, hogy amire felébred, meglegyen minden. Megcsináltam a reggelit és elmentem lezuhanyozni, és felöltözni. Mikor kiértem a fürdő szobából, Matt már a konyhában volt, és reggelizett.
- Jó reggelt, hercegnőm. Sajnálom, hogy nem vártalak meg, de már nagyon éhes voltam.- mondta ezt nekem fülig érő mosollyal.
- Semmi baj. Egyébként, nem hűlt ki?
- Nem pont, hogy jó.- felállt az asztaltól, közelebb jött és megcsókolt. Én nem akartam jelezni, hogy nem akarom a csókot, mert még a végén rájön, hogy én már nem is szeretem őt, csakis kizárólag a barátot látom benne. Ezért csak szépen mosolyogtam, és vissza csókoltam. Hihetetlen érzés volt.
- Figyelj, ma elmegyek egy kicsit vásárolni, mert hétvége van, és nem kell dolgoznom.
 - Jól van, drágám, viszont nekem be kell mennem a céghez, pár papírért és jövök haza, itthon dolgozni.
- Rendben, jó. Én is itthon leszek délután, mert takarítom a lakás egyik felét, holnap pedig a másik felét. Rendet rakok meg elpakolom az új cuccokat, amiket vásároltunk, tudod lent vannak a tárolóban.
- Igen, és ha kell segítek.
- Majd szólok, ha kell a segítséged.
- Rendben, hercegnőm. Szeretlek.
- Én is szeretlek.- majd meg szakadt a szívem, amikor ezt kellett mondanom. Persze szeretem, de nem szerelemmel. Tettem magamra még egy kis sminket és elindultam a plázába. Mivel nekem is van kocsim, gyorsan odaértem. A ruha boltoknál kezdtem, és iszonyú jó cuccokat találtam. Beültem ebédelni, majd olyat láttam, amit nem akartam. Itt volt Daniel azzal a hülye feleségével. Én fogtam magam és elmentem a fodrászhoz. Miközben csinálta a hajamat, csakis egy emlék járt a fejemben. Becsuktam a szememet, és tisztán vissza emlékeztem rá.
                                                                      *EMLÉKEZÉS*
Már itt kellene lennie. Mára beszéltünk meg egy találkozót. Nagyon aggódom, mert még nincs itt. Egy fél óra múlva pedig meg is érkezett. Odarohantam hozzá, megöleltem és megcsókoltam.
- Hol voltál eddig? Aggódtam miattad.
- Nyugodj meg, most már itt vagyok.- nyugtatgatott, ami nagyon jól esett.
- Miről akartál velem beszélni?
- Nézd, mivel mi hivatalosan nem vagyunk együtt.
- Igen, csak néha néha találkozunk, és megcsókoljuk egymást.
- Malia, nézd ezt muszáj tudnod.
- Mégis mit?
- Nézd, holnap el kell mennem dolgozni New Yourk-ba, és jön velem majd Emili is.
- Tessék? Emili miért megy veled?
- Mert..- nem hagytam, hogy befejezze.
- Tudod mit, menj is a kis Emiliddel, Daniel. Nem érdekel, de soha többet nem akarlak látni téged.- felvettem a táskámat, és elrohantam onnan.
- Malia várj!- kiabálta utánam, de én meg sem hallva, nem álltam meg. Egészen a lakásomig rohantam. Nem akartam, senkit sem látni, ezért bezártam az ajtót, a mobilomat is kikapcsoltam.
                                                                    *EMLÉKEZÉS VÉGE*
Arra nyitottam ki a szememet, hogy a fodrász szólt, kész a hajam. Ez volt egy évvel ezelőtt, és még mindig fáj. A hajamba festetettem egy piros csíkot. Nagyon nagyon tetszett. Kifizettem a munkáját, és rohantam a kocsihoz. A parkolóban még láttam őket csókolózni, de nem vettem figyelembe. Hazamentem, és mikor felértem a lakásba, láttam, hogy Matt már itthon van.
- Matt, szia.
- Szia, kicsim, haza jöttél? Azta, de jó lett a hajad.
- Köszönöm.
- Akkor te most neki állsz takarítani, ugye?
- Igen, neki állok, de nyugi most csak a fürdőt és a konyhát csinálom meg, de lehet a nappalit is kitakarítom.
- Hát jó, de akkor az emeletre nem jössz fel ugye?
- Ma nem, de holnap azt is meg csinálom.
- Helyes, édesem. Akkor én most megyek és dolgozom.
- Rendben.
- Szeretlek.- kiabálta.
- Én is téged. - bementem a fürdőbe és neki álltam a polcot letakarítani. Egy pillanatban, azonban megszédültem. Olyan furcsa volt. Nem törődtem vele. Miután végeztem a fürdővel, mentem a nappaliba. Hát sajna a konyhára nem jutott időm, ezért az holnapra marad. Nem sokat kell már dolgoznom a lakáson. Szerencsére, a takarítás elvette a gondolataimat Daniel-ékről. Este volt, mire felmentem és lezuhanyoztam. Addigra Matt is végzett a munkájával és lement a nappaliba és ameddig én meg csináltam meg a vacsorát, tv-t nézett. Miután megcsináltam, el mentem a mosdóba, magamra zártam az ajtót, és csináltam egy terhességi tesztet. Tizenöt perc múlva pedig megjelent a második csík is, ami azt jelenti, hogy terhes vagyok. Matt gyermekét várom. Azért ma csináltam meg a tesztet, mert már korábban is volt szédülésem, émelygésem is. És a mai után pedig elszántam magam, és megcsináltam, bár féltem is. Kimentem a konyhába, megtálaltam és vacsorázni kezdtünk. És én egyszer csak belekezdtem.
- Matt, valamit tudnod kell, amit ma, most tudtam meg.
- Micsodát, hercegnőm?
- Terhes vagyok.

Folytatjuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése